Τηλεφωνικές Παραγγελίες: +30 2611812044
Technride.gr Logo Technride.gr
Κάνε ΚΛΙΚ στην εικόνα για να τη δεις σε μεγαλύτερο μέγεθος
Δες περισσότερα προϊόντα σε:

ΠΑΝΙ ΜΙΚΡΟΦΙΜΠΡΑΣ ΓΥΑΛΙΣΜΑΤΟΣ 37x27 ΑΜΙΟ - 1 ΤΕΜ.

23-CP-CTA007
4.99   
2 χρόνια εγγύησης και καλής λειτουργίας υλικών.
Εγγύηση αυθημερόν παράδοσης στη Courier
Άμεσα Διαθέσιμο

PhotoVisualizer

Δες ρεαλιστικά το χαλί στο χώρο σου!

Video Shopping

Κλείσε ραντεβού και δες live την εικόνα που σε ενδιαφέρουν μέσα από την κάμερα σου! Περισσότερα
Ασφάλεια αγορών Technride
Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις τα προϊόντα της παραγγελίας σου ή θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Περισσότερα
e-Wallet: Με την αγορά αυτή κερδίζεις Άμεσα 5% (0.25€) Επιστροφή Χρημάτων για επόμενη παραγγελία σου!
Υπολογισμός Μεταφορικών
Αν δεν μπορείς να παραγγείλεις επικοινώνησε μαζί μας στο +30 2611812044
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
visa
Δικαίωμα δωρεάν επιστροφής 30 ημερών
Εύκολα και απλά!
Αν μετάνιωσες για κάτι μπορείς να το επιστρέψεις ΔΩΡΕΑΝ έως και 30 ημέρες μετά την αγορά και θα πάρει τα χρήματά σου πίσω
Αγορές χωρίς ρίσκο
ΠΑΝΙ ΜΙΚΡΟΦΙΜΠΡΑΣ ΓΥΑΛΙΣΜΑΤΟΣ 37x27 ΑΜΙΟ - 1 ΤΕΜ. προσφέρεται με:
Δωρεάν Μεταφορικά
Δοκιμή 30 ημερών. Αν δεν σου λύσει το πρόβλημα σου επιστρέφουμε στο ακέραιο τα χρήματά σου
Εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετων. Αντικατάσταση του προϊόντος αν χάσει μέσα στα 2 έτη.
Εγγύηση αυθημερόν παράδοσης στην courier, για όλες τις παραγγελίες που καταχωρούνται στο σύστημα μας εως και τις 15.00
Εγγύηση έγκαιρης παράδοσης. (5 ημερών με εξαίρεση τις δυσπρόσιτες περιοχές)
Live shopping left column
Κλείσε ραντεβού
Προγραμμάτισε μια διαδικτυακή κλήση με τον
Νάσο για να σου κάνει επίδειξη των προϊόντων.
Θα λύσει κάθε σου απορία!

Συχνές Ερωτήσεις

?

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

+

Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της.  Αναλυτικά εδώ.

Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της.  Αναλυτικά εδώ.

?

Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;

+

Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που επιστρέφονται από τον πελάτη με την αρχική τους συσκευασία. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ.

Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που επιστρέφονται από τον πελάτη με την αρχική τους συσκευασία. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ.

?

Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;

+

Όλα τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα και αποστέλλονται την ίδια μέρα για παραγγελίες που καταχωρούντε μέχρι τις 15:00 για παραγγελίες που καταχωρούντε μετά τις 15:00 η παραγγελία αποστέλεται την επόμενη ημέρα.

Όλα τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα και αποστέλλονται την ίδια μέρα για παραγγελίες που καταχωρούντε μέχρι τις 15:00 για παραγγελίες που καταχωρούντε μετά τις 15:00 η παραγγελία αποστέλεται την επόμενη ημέρα.

?

Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;

+

Όλα τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα και αποστέλλονται την ίδια μέρα ή την επόμενη ανάλογα με την ώρα που ολοκληρώθηκε η παραγγελία.

Όλα τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα και αποστέλλονται την ίδια μέρα ή την επόμενη ανάλογα με την ώρα που ολοκληρώθηκε η παραγγελία.

?

Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;

+

Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία με όλα τα περιεχόμενα της συσκευασίας. Αναλυτικά εδώ.

Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία με όλα τα περιεχόμενα της συσκευασίας. Αναλυτικά εδώ.

?

Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;

+

Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ.

Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ.

?

Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

+

Μπορείς να επικοινωνήσεις με την έμπειρη RMA ομάδα μας, με όλους τους τρόπους (τηλέφωνο, email, facebook, φόρμα επικοινωνίας).

Μπορείς να επικοινωνήσεις με την έμπειρη RMA ομάδα μας, με όλους τους τρόπους (τηλέφωνο, email, facebook, φόρμα επικοινωνίας).

?

Που μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;

+

Μπορείς να δεις που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.

Μπορείς να δεις που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.

?

Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα;

+

Όλα μας τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών.

Όλα μας τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών.

?

Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;

+

Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ.

Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ.

Ερωτήσεις & Απαντήσεις

0
Ερωτήσεις
0
Απαντήσεις

Customer Questions & Answers

_qanda_ask_your_questions

Εμφάνισε:

Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις για την αναζήτηση σας

eGift Card
Μία υπέροχη έκπληξη... το καλύτερο δώρο!

Εμπειρίες Πελατών

Όλες οι κριτικές είναι από επιβεβαιωμένες αγορές

Μάνος

5 από 5
Η παραγγελία ήρθε στην ώρα της και το προϊόν όπως στην περιγραφή. Το προτείνω!

05/10/2025 09:28

Eπιβεβαιωμένη αγορά από πελάτη

Γιάννης Σ.

5 από 5
Ποικιλία προϊόντων-πολύ εξυπηρετικό προσωπικό

11/09/2025 14:08

Eπιβεβαιωμένη αγορά από πελάτη

Γιάννης

5 από 5
Ολα μια χαρά με την παραγγελία και τα παιδιά στα τηλέφωνα πολύ εξυπηρετικά

19/08/2025 09:28

Eπιβεβαιωμένη αγορά από πελάτη

Κωνσταντίνος Γερ.

5 από 5
Ταχύτατη εξυπηρέτηση - χίλια μπράβο για τον επαγγελματισμό σας

24/06/2025 09:28

Eπιβεβαιωμένη αγορά από πελάτη
Δες όλες τις εμπειρίες πελατών

Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!

Μοίρασε την εμπειρία σου

Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!



Αξιολόγησε τις υπηρεσίες μας βάσει:
  • του πόσο γρήγορα έφθασε η παραγγελία σου.
  • του πόσο γρήγορα έγινε η αλλαγή ενός ή περισσότερων προϊόντων της παραγγελίας σου.
  • του πόσο γρήγορα επιστράφηκαν τα χρήματα στον λογαριασμό σου από μία επιστροφή προϊόντος.
  • της ποιότητας της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
Αξιολόγησε τα προϊόντα μας:
  • πριν πόσο καιρό αγόρασες το προϊόν;
  • τι σου άρεσε ή δεν σου άρεσε περισσότερο;
  • ποια χαρακτηριστικά του σε εντυπωσίασαν περισσότερο;
  • ικανοποιεί τις προσδοκίες σου;