Δεν αγοράζεις απλώς ένα TPMS. Αγοράζεις τεχνολογία που σε προστατεύει κάθε στιγμή στον δρόμο!
Ασύρματο & αυτόνομο, δεν χρειάζεται φόρτιση χάρη στο ηλιακό panel.
Για οδηγούς αυτοκινήτου που θέλουν να ξέρουν πάντα την κατάσταση των ελαστικών τους.
Για οικογενειάρχες που μετακινούνται καθημερινά και θέλουν ασφάλεια για όλους.
Για όσους ταξιδεύουν συχνά και θέλουν να νιώθουν προστατευμένοι σε κάθε διαδρομή.
Για επαγγελματίες οδηγούς, ταξιτζήδες, διανομείς και οδηγούς φορτηγών.
Για όσους αγαπούν την τεχνολογία και θέλουν “έξυπνες” λύσεις στο αυτοκίνητό τους.
Για κάθε οδηγό που θέλει να έχει τον πλήρη έλεγχο των ελαστικών του, χωρίς κόπο.
Η συσκευασία περιλαμβάνει:
Κεντρική μονάδα LCD με ηλιακή φόρτιση
4 Εξωτερικοί αισθητήρες Bluetooth
USB Type-C καλώδιο φόρτισης
Αντιολισθητική βάση τοποθέτησης
Κλειδί τοποθέτησης & ασφαλείας αισθητήρων
Εγχειρίδιο χρήσης (Αγγλικό Μενού)
Για όσους δεν ενδιαφέρονται να παρακολουθούν την πίεση των ελαστικών του οχήματός τους.
Για όσους προτιμούν να βασίζονται αποκλειστικά σε συνεργεία ή βενζινάδικα.
Για οδηγούς που δεν έχουν πρόβλημα με την αβεβαιότητα και το ρίσκο.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που επιστρέφονται από τον πελάτη με την αρχική τους συσκευασία. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ.
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Όλα τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα και αποστέλλονται την ίδια μέρα για παραγγελίες που καταχωρούντε μέχρι τις 15:00 για παραγγελίες που καταχωρούντε μετά τις 15:00 η παραγγελία αποστέλεται την επόμενη ημέρα.
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Όλα τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα και αποστέλλονται την ίδια μέρα ή την επόμενη ανάλογα με την ώρα που ολοκληρώθηκε η παραγγελία.
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία με όλα τα περιεχόμενα της συσκευασίας. Αναλυτικά εδώ.
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ.
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Μπορείς να επικοινωνήσεις με την έμπειρη RMA ομάδα μας, με όλους τους τρόπους (τηλέφωνο, email, facebook, φόρμα επικοινωνίας).
Που μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείς να δεις που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.
Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα;
Όλα μας τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών.
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ.
Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις για την αναζήτηση σας
Εμπειρίες Πελατών
Μάνος
05/10/2025 09:28
Γιάννης Σ.
11/09/2025 14:08
Γιάννης
19/08/2025 09:28
Κωνσταντίνος Γερ.
24/06/2025 09:28
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Μοίρασε την εμπειρία σου
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!