Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Λόγω της επιδημίας του COVID-19, οι υπηρεσίες μεταφορέων μας έχουν τροποποιήσει προσωρινά τη λειτουργική δομή τους, η οποία μπορεί να επηρεάσει τον τυπικό χρόνο αποστολής/παράδοσης.

Εκτιμούμε την υπομονή σας καθώς κάνουμε ό,τι μπορούμε για να καλύψουμε τις ανάγκες σας. Σας ευχαριστούμε! Η ψυχική μας ηρεμία έγκειται στο γεγονός ότι έχουμε παραδώσει επιτυχώς χιλιάδες παραγγελίες!

Πότε θα στείλετε τα αντικείμενά μου;
Όλα τα αντικείμενα υπόκεινται σε περίοδο χειρισμού πριν αποσταλούν στο πλαίσιο των προσπαθειών μας να παρέχουμε το χαμηλότερο κόστος μεταφοράς και αποστολής. Όλες οι παραγγελίες εκπληρώνονται και αποστέλλονται/εξέρχονται από την αποθήκη εντός 2 έως 5 εργάσιμων ημερών μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Θα σας ειδοποιήσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν αποσταλούν τα αντικείμενά σας.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, οι υπηρεσίες μεταφορέων θα ενημερώσουν τον σχετικό κωδικό παρακολούθησης στο σύστημα. Επιτρέψτε 2 έως 3 ημέρες μετά την πραγματοποίηση της παραγγελίας, ώστε οι υπηρεσίες μεταφορέων να ενημερώσουν το σύστημα.

Στη συνέχεια, μπορείτε να βρείτε τον κωδικό παρακολούθησης στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Η σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας είναι εύκολα προσβάσιμη μέσω του συνδέσμου που εμφανίζεται στο email επιβεβαίωσης που λάβατε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό παρακολούθησης της παραγγελίας σας και να παρακολουθείτε τα στοιχεία σας μέσω της σελίδας Παραγγελίας παρακολούθησης.

Πότε θα λάβω τα αντικείμενα μου;
Στην προσπάθειά μας να σας παρέχουμε το χαμηλότερο, κόστος μεταφοράς και αποστολής, το προϊόν σας θα παραδοθεί σε 2 έως 10 ημέρες μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει την εκπλήρωση και ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή θα σας αποσταλεί.

Σε περιόδους υψηλής έκθεσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρακαλούμε αφήστε 4-7 εργάσιμες για παράδοση (μετά την ολοκλήρωση) καθώς η ζήτηση μπορεί να είναι αρκετά υψηλή.

Κάθε παραγγελία έχει έναν κωδικό παρακολούθησης αποστολής που θα σας δώσει μια καλύτερη εκτίμηση ημερομηνίας παράδοσης. Ενδέχεται να αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με την κατάσταση παράδοσης της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της σελίδας Επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Θα σταλούν τα αντικείμενά μου σε ένα πακέτο;

Για λόγους υλικοτεχνικής υποστήριξης, αντικείμενα διαφορετικού τύπου αλλά με την ίδια αγορά θα αποστέλλονται μερικές φορές σε ξεχωριστά πακέτα, ακόμη και αν έχετε καθορίσει συνδυασμένη αποστολή. Λάβετε υπόψη αυτό όταν λαμβάνετε παραδόσεις.

Μόλις κάνω την παραγγελία μου, μπορεί να αλλάξει/ενημερωθεί;
Μόλις κάνετε την παραγγελία σας, δεν θα μπορείτε να κάνετε αλλαγές. Σε περίπτωση σφαλμάτων (λανθασμένες/ελλιπείς διευθύνσεις αποστολής, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ονόματα, αριθμοί τηλεφώνου), παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της σελίδας Επικοινωνίας μας το συντομότερο δυνατό.

Λάβετε υπόψη ότι, όλα τα αιτήματα τροποποίησης παραγγελίας θα πρέπει να υποβληθούν εντός 8 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Εάν έχει γίνει αίτημα αλλαγής 8 ή περισσότερες ώρες μετά την παραγγελία, δεν θα μπορούμε να αλλάξουμε την παραγγελία με οποιονδήποτε τρόπο καθώς θα έχει υποστεί επεξεργασία από τα συστήματά μας.

Το Tech n Ride δεν ευθύνεται για αντικείμενα που δεν έχουν παραδοθεί λόγω εσφαλμένων/ελλιπών διευθύνσεων αποστολής που παρέχονται από τον πελάτη.

Τι μπορώ να κάνω εάν το προϊόν μου είναι ελαττωματικό;
Οι κατασκευαστικές ατέλειες σε οποιοδήποτε από τα προϊόντα μας ή ζητήματα με παραληφθείσες παραγγελίες καλύπτονται από αντικατάσταση προϊόντος ή πίστωση καταστήματος. Οποιοδήποτε ζήτημα με παραγγελίες ή προϊόντα θα πρέπει να μας κοινοποιηθεί εντός 24 ωρών από την παράδοση της παραγγελίας για να αποδειχθεί η εγκυρότητα του ελαττώματος. Για πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή ελαττωματικών αντικειμένων, επισκεφθείτε τη σελίδα Αποστολές & Επιστροφές.